sobota, 26 września 2015

Prolog

 Szkoła skończona. Teraz cały świat należy do nas!
 Ale się rozpędziłeś!
 W końcu zajmę się fotografią i to tak naprawdę. Pójdę na studia i…
 I będziesz pstrykać nam fotki, jak już będziemy sławni…

~***~

 To nie jest możliwe… To nie jest możliwe… To nie jest możliwe...

~***~

 Co to za sprawa?
 Ktoś tu nie ma humoru.
 Więc?
 Zgadnij, kto będzie supportował One Direction?
 Nie żartuj! Gratulacje!
 Pojedziesz ze mną?
 Nie wiem, czy to dobry pomysł…
 Daj spokój. Będzie fajnie. Jak nie na całą trasę, to chociaż na pół.
 Ja…
 Mów, co się dzieje. Przecież to widzę.
 Problem w tym wszystkim, że ja nie chcę nigdzie z tobą jechać.
 Okej… Do niczego nie zmuszam. No już, uśmiechnij się.
 Wiesz, muszę ci coś powiedzieć.
 Twój ton mi się zdecydowanie nie podoba. Co jest?
 Ja nie tylko nie chcę nigdzie z tobą jechać. Ja już nie chcę z tobą być…
 Co?! Ale…
 Już cię nie kocham. Dopiero teraz to zrozumiałam. Ty nie jesteś tym jedynym.
 Ale...
 Ludzie się zmieniają. A ja chcę czegoś więcej, ale ty nie jesteś w stanie mi tego dać.
 Poczekaj…

~***~

I tylko ból i łzy… Ból i łzy… I kłamstwo, które złamało dwa serca. Kłamstwo, które praktycznie z dnia nadzień staje się większe…



***
Prolog za nami. Po nagłówku i zwiastunie wiadomo, czego możecie się spodziewać. Mam nadzieję, że ta historia spodoba wam się tak samo, jak inne opowiadania :) 

Zachęcam do obejrzenia zwiastuna, który wykonała dla mnie tradycyjnie moja cud miód Monia :)

Pierwszy rozdział pojawi się w poniedziałek lub wtorek.

Pozdrawiam!


#DwaPlusJedenFF

8 komentarzy:

  1. OMG ROOOOXY!!!!!! KOCHAM CIĘ! I JUŻ KOCHAM TĄ HISTORIĘ!!!!
    Jestem podekscytowana - bardzo :D Ten nagłówek jest prześliczny i ten zwiastun - Monia I love you to!
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! - Błagaaaaam niech to będzie poniedziałek!
    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz pokochalam tego bloga! Tak samo jak wszystkie inne które ty piszesz ♡nie mogę doczekać sie pierwszego rozdziału
    Pozdrawiam i życzę zdrowka tobie i bliskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!Zapowiada się naprawdę ciekawie, mam wielką nadzieję , że ten blog będzie równie czadowy jak pozostałe w twoim wykonaniu<3<3<3
    Pozdrawiam i życzę DUŻO weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie! Będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie się zapowiada!
    Będę czytać na 100%.
    Czy na razie planujesz jeszcze jednego bloga?
    Już nie mogę się doczekać rozdziału numer 1 XD Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle nie moge doczekac sie twoich rozdzialow! <3 Prolog wciagajacy i cudny
    Kocham twoje blogi czekam na rozwiniecie tego i rozpoczecie nastepnych
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa Luke tatusiem :D Zwiastun przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń